Форма входу
Календар
«  Жовтень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 40
Друзі сайту

Сайт Верховинського РМЦ

Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
Сьогодні нас відвідали:
Повна статистика
Програмно-методичне забезпечення

Система роботи з реалізації Базової програми розвитку особистості дитини « Я у світі» 

Тема. Нові підходи до управління навчально-виховним процесом в Яблуницькому НВК в умовах особистісно орієнтованої освіти

Мета: переведення навчально-виховного комплексу в режим творчого розвитку особистості  учасників освітнього процесу

Завдання:

  1. Створити передумови  для  переходу дошкільного навчального закладу на нову Базову програму розвитку особистості дитини « Я у світі».
  2. Підвищити адміністративно-педагогічну компетентність керівника і педагогічного колективу за рахунок активізації методичної роботи та використання можливостей педагогічної ради.
  3. Зорієнтувати роботу громадських формувань, педагогічних клубів «Ерудит» і «Пошук» на розвиток творчої особистості.
  4. Досягти  позитивних змін в організації навчального процесу через впровадження  ТРВЗ, диференціації, елементів розвивального навчання, інтерактивних освітніх технологій.
  5. Створити систему виховної роботи, вивчивши  індивідуальні особливості та здібності кожної дитини, організувати ефективну  діяльність за інтересами.
  6. Удосконалювати нормативно-правове регулювання закладом,  ввести в Статут НВК створення позашкільного навчального закладу художньо-естетичного та фізкультурно-оздоровчого напрямів, якісно розробити посадові обов’язки працівників.
  7. Виробити власну систему управління навчально-виховним комплексом на основі принципів  дитиноцентризму, демократизації та  гуманізації освітнього процесу.
  8. Оволодіти елементами наукової діагностики та моніторингом  психолого-педагогічного процесу.
  9. Забезпечити реалізацію вимог системного підходу до основних управлінських функцій: аналізу, планування, організації, регулювання, конторлю.

Актуальність проблеми полягає в докорінній перебудові підходів до навчання й виховання дитини раннього віку, яку передбачає нова Базова програма розвитку дитини «Я у світі». Управління освітнім процесом має орієнтуватись на особистість, її творчість і вільний розвиток. Сучасні вимоги до керівництва загальноосвітніми навчальними закладами передбачають системний підхід до організації навчально-виховного процесу, всієї діяльності установи як відкритої соціально-педагогічної системи.

Принципи особистісно орієнтованого управління освітнім закладом можна сформулювати таким чином:

1. Особистісно орієнтоване управління ставить у центр діяльності маленьку особистість - «Я», її систему соціально значимих якостей.

2. Особистість підлеглого розглядається як повноправний субєкт управлінського процесу у двох аспектах:

* особистість є одночасно творцем норм та їх виконавцем, тобто, визначення завдань та їх виконання проходить у процесі спільної діяльності керівника та підлеглих;

* у межах уже визначеного напрямку діяльності особистість повинна мати право на вільний вибір досягнення визначених цілей, на індивідуальний стиль діяльності, на творчий підхід до справи.

3. Підтримка успіхів учасників навчально-виховного процесу, заохочення до нових справ.

4. Створення акмеологічного простору навчального закладу. У  такому разі в людини виникає почуття значимості результатів своєї праці у загальних успіхах колективу, досягнення своєї педагогічної вершини.

5. Персоналізація професійних знань, що означає усвідомлення всіма учасниками особистих внесків у загальну справу колективу.


План реалізації науково-методичної проблеми

  1. Основні напрямки роботи педагогічного колективу над науково- методичною проблемою Яблуницького НВК.

1.1 Підвищення адміністративно-педагогічної компетенції керівництва і всього педагогічного колективу.

Провести  засідання референтної групи у присутності всього педагагічного колективу по питанню «Системний підхід до управління навчально – виховним процесом»
Зміст роботиТермін виконанняВідповідальний за виконання Відмітка про вик.
Провести  засідання референтної групи у присутності всього педагагічного колективу по питанню «Системний підхід до управління навчально – виховним процесом»вересень

Сіренчук М.І.


Ініцюювати засідання методичного обєднання, розглянути питання «Побудова методичної роботи на діагностичній основі». листопад

Сіренчук М.І., Рубаняк П.Г.  

 
Організувати засідання круглого столу «Ярмарок педагогічних ідей» січень 

Сіренчук М.І. 


Сприяти підвищенню ролі педагогічної ради в управлінні НВК,розвитку закладу як колективної форми методичної роботи:

  • практикувати проведення педагогічних рад у формах роздумів, дискусій, ділових ігор, мозкових штурмів…
  • налагодити постійний контроль за виконанням прийнятих педрадою рішень, періодично інформувати колектив прохід виконання;
  • широко залучати педагогічний колектив до підготовки педрад: проводити взаємоаналіз питань вихователями садка та вчителями школи з проблем школи-садка.                             

 постійно

березень 2012р.

постійно

Сіренчук М.І. 

Рабська Г.М.,Псарюк М.Ю.

 
 

1.2. Організація навчального процесу на основі особистісно орієнтованого підходу.

Зміст роботиТермін виконання Відповідальний за виконання  Відмітка про вик.

Забезпечити науково-методичний супровід підготовки  дітей до навчання в школі, ефективної реалізації  Базової програми «Я у світі» та «Впевнений старт».

з 2011р.

Сіренчук М.І.

 

Сприяти вихователю підготовчої групи Дроняк М.В. в роботі по питанню формування активності дошкільника.

постійно

Сіренчук М.І.

Рибарук К.І.

 

Ввести в школі предмет «Музика і рух», проводити за авторською програмою.

з 2008р.

Сіренчук М.І.

Мартинюк Л.І.

 

Організувати інноваційну діяльність «Довкілля» в дитячому садку, ознайомити вихователів дитячого садка з Концепцією «Довкілля».

з 01.09. 2008р.

Сіренчук М.І.

Плитчук С.М.

 

Провести моніторинг навчальних досягнень учнів початкових класів та дошкільнят. Дане питання заслухати на засіданні   педагогічної ради.

листопад

СіренчукМ.І.

Рубаняк П.Г.

 

Практикувати проведення нестандартних занять в дитячому садку: бінарних, інтегрованих, комплексних.

протягом року

Мартинюк Л.І. 

Боцвінок Г.В.

Рабська Г.М.